понедељак, 8. септембар 2014.

Top lista knjiga

Posto je danas medjunarodni dan pismenosti odlucila sam da vam napisem svoju top listu knjiga:

1. Stakleni zamak-Džanet Vols

-trenutno moja omiljena knjiga, autobiografska je, ali veoma zanimljiva!


2. Sedam godina kasnije-Gijom Muso

-Veliki sam obozavalac Gijoma Musoa i ovo mi je jedan od njegovih najboljih romana


3.Samo budi ovde-Gijom Muso

-takodje njegova knjiga, jos jedan veoma dobar roman.


4. Krive su zvezde-Džon Grin

-verujem da je dosta vas procitalo ovu knjigu, iako u prvu ruku nisam bila odusevljena, odlucila sam da je svrstam u svoju top listu.


5. Sjajne devojke-Džeklin Vilson

-ovo je knjiga koju sam citala pre 2-3 godine, jedno vreme mi je bila omiljena knjiga, preporucujem da je procitate.


To bi bilo to, ukoliko ste procitali neku od ovih knjiga, ili zelite da predlozite neku knjigu, slobodno to ucinite u komentaru.


Hvala sto ste procitali ovaj post, i izvinite na pravopisnim i greskama u pisanju :(


#T xoxo








Нема коментара:

Постави коментар